reklama

Sukňová bilancia miernučko narastá

Mami, pozri, pozri, aké veľké šaty má teta, na plnú pusu zahlásil asi päťročný drobček a intenzívne ťahal maminu, aby zastala na chodníku a pozerala na veľké šaty, ktoré boli v tomto prípade mojou dlhou sukňou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Predpokladám, že chlapča nestretá často dievčatá či ženy v šatách alebo sukniach, keď tak výrazne zareagoval. Hoci ho mamina ťahala za rúčku ďalej, on sa stále obzeral za "veľkými šatami", a tak sme sa dlho na seba usmievali.

Vtedy mi napadlo, že spočítam, koľko žien v sukniach či šatách pri prechádzke stretnem. Bolo tesne popoludní v jednom menšom mestečku. Bežný deň. Zámerne som však šla čo najdlhšie a zastavovala som sa na zmrzline či vchádzala do obchodných domov, len aby som dala sukniam šancu. Koľko sukien som stretla? Presne štyri. Z toho bola jedna minisukňa, ostatné tri po kolená a moja jedna dlhá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V túto chvíľu nehodnotím, či je to dobré alebo zlé. Je to tak, ako to je. Dôsledky však počúvam pri stretnutiach so ženami v ich otázke, ktorá sa v poslednom období veľmi často opakuje: "Čo mám urobiť, aby som sa cítila ako žena?"

O sukniach je popísaného veľa. Pre ženu, ktorá chce ísť do svojej ženskej pozícii, sukňa môže byť kotvičkou, pripomienkou, ako byť ženou. Ako sa napríklad spojiť aj so ženami svojho rodu, ktoré ju môžu v ženskosti podporiť alebo ktorým ona môže výrazne pomôcť. Zároveň však môže tak podporiť všetky budúce dievčatá vo svojej rodovej línii, aby cítili, aké je to byť ženou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS 1: pridávam priateľove slová o tom, že keď žena nesie veľký kufor a je v sukni, muži sa vraj idú potrhať, aby jej pomohli. Keď je s takým istým kufrom, ale v nohaviciach, ani im nenapadne pomáhať jej. Načo? S kufrom ide "chlap", ktorý si so všetkým poradí. Môj dovetok: Odskúšané v realite - priateľ má pravdu!!!

PS 2: Sukňová bilancia ma niekoľko dní držala vďaka chlapčekovi, ktorý sa čudoval dlhej sukni. Takže za necelé dve obedňajšie hodinky v jednom krajskom meste 32 sukní!!! Niektoré mi výrazne ostali v pamäti. Napríklad si pamätám trinástku - krásna mladá ryšavka v dlhej sukni, pôvabne si vykračovala námestím a mnohí sme na nej šli nechať oči.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom dvadsiata asi päťdesiatnička - elegantná s klobúkom, netradične strihanou sukňou a s kanadami na nohách, na prvý pohľad trochu drsné pre mňa, ale pohybovala sa s veľkou noblesou, akoby mala na nohách najsexi lodičky.

Tridsiate bolo jediné dievčatko - asi desaťročné v ružovej sukienke skákalo škôlku pred školou.

PS 3: uzavieram svoju súkromnú štatistiku konštatovaním, že sukňových žien miernučko narastá a leto dáva šance...

DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu