reklama

Keď sa ráno príroda modlí...

Čo ma budí ráno o 3.45 h? Môj vnútorný budík, aby som mohla počúvať ranné modlitby vtáčikov v korunách stromov pod oknom. Obloha zľahka signalizuje východ Slnka, kvety na stromoch driemu v pološere, no oni už štebocú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Štebocú s vierou, že prichádza nový deň. Vysielajú svoje ranné vtáčie modlitby do budúceho dňa. Celá príroda sa v tomto zázračnom čase brahmamurty pripravuje na nový deň. Cítiť ten krátky moment plného rozblesku vo vzduchu, počuť ho v tichu rána i v štebote vtákov. Je to čas modlitieb, čas nádychu, čas očakávania s istotou, že nový deň je za dverami a čoskoro vkročí do života. 

Moja starká v tomto čase zložila ruky k modlitbe tak, ako to robila jej mama i starká, ako to robili ženy jej rodu. Oživujem i ja tento dar predkov cez stíšenie v čase raňajšom, v čase brahmamurty. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... a často si práve v takomto čase spomeniem na slová českého herca Jardu Dušeka, keď sme takmer celú jednu noc prerozprávali na chodbe jedného hotela a zjedli kopec tatraniek. Teda - viac rozprával on, najmä o Toltékoch, ale dotkli sme sa aj raňajších modlitieb v celej prírody. Povedal niečo v tom zmysle, že celá príroda ráno víta nový deň, modlí sa, spieva... a prvý človečí zvuk ráno je spláchnutie záchoda pitnou vodou. 

... vtáci v korunách stromov stále štebocú. Už trochu inak, tichšie a jemnejšie ako o 3.45 h. Vedia, že čas poskočil? Vedia, sú v súznení s prírodou.

DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu