reklama

Princezná na hráškoch

Ako by sa spalo princeznej na kope hráškov? Predpokladám, že celkom fajne. Parádne by sa jej prekrvil chrbátik a možno ustali aj bolesti z princeznovských hier.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jeden hrášok by cítila a nevyspala sa, celú posteľ hráškov by si možno užívala a vyspinkala by sa do zelena. Jeden hrášok by vnímala, množstvo nie. Celkom ako jednu špinku v čistote vidno, na viac si vieme zvyknúť. A veľmi rýchlo...

* Napadá mi ešte ďalšie prirovnanie, ktoré často počúvam na etikoterapii. Je o žabe, ktorú keď hodíme do vriacej vody, rýchlo z nej vyskočí a neuvarí sa. Keď sa však žabka dostane do studenej vody a tá sa pomaly bude zohrievať do bodu varu, žaba ani nezbadá, kedy sa uvarila. Zvykla si...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* Takéto úvahy mi prišli na um, kým som vyčistila hrachovisko a vylúpala zo strukov hrášky. Úvahy som doťahovala do konkrétnych príbehov svojho života. Celkom zaujímavá hra, a to ešte viem, že kopec hráškov či žiab mám v tieni - zatiaľ ich nevidím.

* Zelené hrášky skončili v mrazničke, virtuálne hrášky sa kotúľajúúúúúúú...

DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu