reklama

Ako vychádza Slnko spoza Kriváňa

Milujem Slnko. Jeho východy som fotila všelikde vo svete. Zvyčajne pri mori. Až 21.7.2018 zmena - východ Slnka v plnej jeho kráse doma. Sila, však? Všetku slniečkovú krásu mám pod nosom, ale nevidela som ju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hovorí sa síce - čo je doma, to sa ráta, ale často, čo máme doma, to nevidíme, to nevieme oceniť.

* Google mi poradil, že Slnko pod Západným Tatrami vychádza o 4.56 h. Vedela som však, že z postele ma vyťahuje trochu neskôr, a tak som vyšla na lúky popri dedine až po piatej. To si už Slnko pripravovalo cestu na našu časť oblohy. Hladkalo kučeravé oblaky okolo Kriváňa, ale tma sa ešte držala stromov.

* a potom už len cvak, cvak a zase cvak mobilom. Úchvatné divadlo s názvom SLNKOHRY PRI KRIVÁNI... alebo som len v nemom úžase stála vďačná, že som súčasťou raňajšej krásy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* Nech sa páči trochu Slnka z východu: 

Slnko signalizuje svoj príchod žlto-oranžovými oblakmi.
Slnko signalizuje svoj príchod žlto-oranžovými oblakmi. (zdroj: SARITA)
Skôr, ako vyhuplo nad kopce, pohladkalo vrchol Kriváňa.
Skôr, ako vyhuplo nad kopce, pohladkalo vrchol Kriváňa. (zdroj: SARITA)
Prvé kuk do sveta ľudského pod Kriváňom.
Prvé kuk do sveta ľudského pod Kriváňom. (zdroj: SARITA)
Takéto okrúhlučké Slnko som nad Kriváňom videla prvýkrát.
Takéto okrúhlučké Slnko som nad Kriváňom videla prvýkrát. (zdroj: SARITA)
Slniečko už hladká všetko pod Kriváňom.
Slniečko už hladká všetko pod Kriváňom. (zdroj: SARITA)
Cesta do východu Slnka smerom na Kriváň spoza Pribyliny... alebo cesta do svetla?
Cesta do východu Slnka smerom na Kriváň spoza Pribyliny... alebo cesta do svetla? (zdroj: SARITA)
DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu