reklama

Výnimočný stav

Každý večer sa virtuálne stretávame s priateľmi z etikoterapie a vedieme debaty o tom, aké výzvy nám súčasná situácia prináša, čo a ako potrebujeme riešiť. Pri jednom takomto rozhovore zaznel výraz výnimočný stav.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Použila ho mladá žena, ktorá má skúsenosti z vojnových oblastí. Nehovorilo o vojnovom stave, ale o výnimočnom stave.

Spojenie VÝNIMOČNÝ STAV mi mimoriadne zarezonoval v súvislosti koronavírusom. Občas totiž začujem z okolia či si prečítam na sociálnej sieti, že žijeme ťažké časy, náročné časy, problémové, hrozné, strašné, zložité či dokonca vojnové.

Každé jedno takéto prídavné meno hodnotiace súčasný stav nás naozaj vrhá do náročných, ťažkých, zložitých chvíľ. Náš mozog totiž tieto stavy dokonale pozná a potom v nás vyvoláva presne ten pocit problémových čias a my ideme energeticky dolu, OSLABUJEME SA SAMI SLOVAMI, ktoré vyriekneme. Oslabujeme si tak imunitu, ideme do bezmocnosti, strachov, do pocitov obetí...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spojenie VÝNIMOČNÝ STAV je však iné. Cítite? Je to stav, v ktorom sa potrebujeme výnimočne správať, výnimočne cítiť s veľkým rešpektom k tomu, čo sa deje blízko okolo nás i vo svete, s rešpektovaním svojich potrieb a potrieb toho druhého, s rešpektom a zodpovedne k celej situácii s koronavírusom. ZODPOVEDNE, lebo JA SOM MY, MY SME JA, SME JEDNO.

Výnimočný stav vyžaduje výnimočné správanie výnimočných bytostí. Cítite, ako rastie energia? Ako rastie naša sila? Teraz sme v správnom priestore, a tak máme moc zodpovedne a správne konať. SME VÝNIMOČNÉ BYTOSTI vo výnimočnej situácii.

DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu