reklama

Milujem - ďakujem

Srdce - plné tajomstiev i darov. K jeho najväčším darom patria súcit, pokoj a láska. Veľmi ho však oslabuje ľútosť a negatívne pocity. Keď som písala textíky k jednotlivým čakrám, zarezonovalo mi spojenie dychu a srdca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

S nádychom - milujem, s výdychom ďakujem. Nájdeš to hneď v prvom popise:

1.Z POKLADOV ZELENEJ srdcovej čakry vyberám SRDCE samotné. Nacíť sa naň, uč sa od neho vytrvalosti a dôvere. Začalo biť ešte skôr, ako si uzrel svetlo sveta a ostáva s tebou do posledného výdychu. Každý nádych a výdych je posvätným spojením so životom.

Nadýchni sa a povedz mu: MILUJEM ŤA, OSPRAVEDLŇUJEM SA TI za všetko, čo som ti na vedmej i nevedomej úrovni spôsobil, prosím ODPUSŤ MI, ODPÚŠŤAM TI a ODPÚŠŤAM AJ SEBE. A potom dlhý, dlhokánsky výdych naplnený vďakou a napĺňajúci celé telo, priestor okolo teba v jednom úprimnom, pokojnom, súcitnom, láskavom ĎAKUJEM.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S nádychom - milujem, s výdychom - ďakujem.

Zachovaj si tento rytmus lásky a vďaky v každom nádychu a výdychu. Vo chvíli pokoja v pokoji sa naň napoj, vo chvíli nastupujúceho chaosu i strachu vedome sa naň napoj. Po čase tvoje telo samé od seba každý nádych premení na lásku, každý výdych na vďaku.

Milujem - ďakujem, milujem - ďakujem, milujem - ďakujem...

Dažďová kvapka mi pripomína srdce...
Dažďová kvapka mi pripomína srdce... (zdroj: SARITA)

2. Z POKLADOV ZELENEJ vyberám po druhýkrát a vyberiem STRED. Tvoje srdiečko si našlo v tele miesto v strede medzi ľudským a božským. Tvoje fyzické srdce vystrelo ruky k božskému srdcu. Ak si vytvoril v dôvere spojnicu - diaľnicu od prvej čakry po srdcovú, dvere do božského sú otvorené práve cez tvoje srdce. Otvorené srdce. Pripomína ti to niečo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otvorené srdce plné pokoja, láskavosti, súcitu v strede:
♡ prídu búrky - tvoje srdce ostáva v pokoji, ty vo svojom strede,
♡ príde pokoj - tvoje srdce i ty ostávate v strede,
♡ príde radosť - tvoje srdce i ty ostávate v strede.

Vysoká škola srdca to je, do ktorej vstupenkou je práve tvoj pokoj, láskavosť a súcit. Nič zvonka. Tieto poklady máš ty v sebe. Cítiš ich?

...alebo inak. Predstav si obrovské koleso a možnosť voľby:
1. chytíš sa jeho okraja a čím viac sa koleso točí, tým viac a rýchlejšie sa točíš i ty. Možno chvíľu v radosti lietaš, možno sa dlho kŕčovito držíš, aby si sa kolesa vôbec udržal.
2. chytíš sa kolesa v jeho strede, na oske. Vtedy zistíš, že sa ho vôbec nemusíš držať. Stačí len byť a plynúť. Stačí len byť a máš v pokoji výhľad na celé dianie, na celý život kolesa, vidíš súvislosti, chápeš, cítiš, vieš... si predsa v strede!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Si v chrámovom strede svojho srdca. Ži a užívaj.

Zelená i ružová farba symbolizujú srdce . jarná jabloň je plná srdcových impulzov.
Zelená i ružová farba symbolizujú srdce . jarná jabloň je plná srdcových impulzov. (zdroj: SARITA)

3 Z POKLADOV ZELENEJ vyberám tlkot srdca. Chcela som sem jeho zvuk zapísať. Ako? Ktoré písmenká naň použiť? Ako zapísať ľudskými znakmi to božské v nás? Rozhodla som sa inak.

POČÚVAJ SRDCOM,

a relaxuj, medituj, zaspávaj, spoj sa v počúvaní so všetkými srdiečkami sveta, spoj sa so srdcom Matky Zem, spoj sa so srdcom Vesmíru a tancuj tanec života v spoločnom rytme všetkých sŕdc.

https://www.youtube.com/watch?v=EM1dyDNDqL4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1n5YUGMGGLTTrehXaDAXm6ElMd_ANQjEMpcQ8J7EoN65yKVm3IDwxDew8

DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu