reklama

Krik ako účinný nástroj v istej situácii

Ružový podvečer pod Barancom bol pre mňa časom, ktorý mi ukázal, že viem určite dve veci, o ktorých som nevedela celkom isto, že ich viem. Čo teda viem? 1. počúvnuť svoju intuíciu, 2. poriadne kričať. Teda naozaj poriadne!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až tak, že si známi mysleli, že nás - teda mňa a môjho psíka - napadol medveď. To však iný pes zautočil na toho môjho. Šiel mu po krku.

 

Nikdy som o takejto situácii nerozmýšľala, odrazu som vedela, že krik pomôže. Minimálne privolať majiteľa. Všimla som si však, že keď bol môj krik neskutočne silný, taký úplný z hĺbky seba samej, útočiaci pes zaváhal. Tak som kričala z plného hrdla a stavala sa medzi psov. Môj bol na vôdzke, vlčiak navoľno, a možno práve preto nemal o mňa záujem.

 

Chvilinku mi bežalo mysľou, že môžem kopancami toho môjho chrániť. Ten nápad však rýchlo odznel. Až doma v pokoji som usúdila, že to vôbec nebol dobrý nápad. Agresívnou obranou by som rozpútala krvavú vojnu. Krik bol krásne ženským a veľmi, veľmi účinným nástrojom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Bilancia:

1. nahryznuté uško môjho miláčika, ale zdá sa, že nebolí veľmi,

2. hrdosť, že sme situáciu zvládli, a polovičato bez strachu. To som si uvedomila hneď, keď dobehli majitelia vlčiaka - vôbec som sa nebála, veď nebol ani čas na bátie. Môj psík však bol vystrašený, tak som mu cestou domov spievala, aby v mojom speve pokoj našiel,

3. a kde je intuícia v príbehu? Bežne aj môjho psíka púšťam navoľno, no v ten podvečer, hoci som sa niekoľkokrát zohla, že ho pustím, neurobila som tak. Až som sa čudovala, že mu nedoprajem voľnosť. Teraz viem prečo... na vôdzke som mala situáciu v rukách a mohla som "tancovať" medzi psíkmi,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4. majitelia vlčiačika, všetko je v poriadku. Ak Vás môj krik vystrašil, ospravedlňujem sa, ale vďaka Vám viem, že viem kričať, a viem, že viem v kritickej situácii intuitívne a bez strachu reagovať. Môj psík už pokojne spinká, všetko je teda v poriadku.

Lúky pod Barancom sú naši miesto na vybehanie sa či už ráno pri východe Slnka, či v podvečer, keď Slnko farbé svet do ružova.
Lúky pod Barancom sú naši miesto na vybehanie sa či už ráno pri východe Slnka, či v podvečer, keď Slnko farbé svet do ružova. (zdroj: SARITA)
DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu