reklama

Stratené v tajomnej hmle

Námraza v hmle sa celý deň drží na všetkom, čo v noci objala. Vytvára ilúziu zimy a rozprávkovo-tajomnú atmosféru, v ktorej sme sa celkom ľahko stratili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kde a kedy? Normálne cez deň, ktorý ostal zahalený v bielom, a dokonca sme sa stratili na lúkach, ktoré dôverne poznám. Teda aspoň ja som si tak pripadala. Môjmu psíkovi evidentne nič nechýbalo, keď som bola ja na blízku.

Na začiatku cesty sme sa ešte vedeli orientovať, no na lúkach to už bolo horšie.
Na začiatku cesty sme sa ešte vedeli orientovať, no na lúkach to už bolo horšie. (zdroj: SARITA)

Aký to bol pocit, keď všade okolo nás vlhké bielo? Najprv wauuu! Točila som sa dookola, obdivovala hmlové steny. Sem-tam som si kľakla k nejakej tráve či bylinke, aby som ich sfotila také v hmle zasnené (foto som priložila nižšie). Už tušíš, čo sa mi stalo? Stratila som v pohybe, v točení sa orientáciu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Kde sme to? Prázdno. Nič. Na ktorúkoľvek stranu vykročím, stále idem do hmly a nemám žiaden pevný orientačný bod. Ostala som teda stáť a pozorovať. Aj seba, aj krajinu. Ja v pokoji, krajina tiež. Vďaka, žiaden stres ani panika neprišli. Iba ticho v hmle a tiež tichý pocit v mojom vnútri. Uvedomila som si vtedy, ako silno dôverujem svojej intuícii, že nájdeme cestu domov.

 

Našli sme. A aj teraz doma pri praskajúcom ohníku v peci mám v sebe ten tajomný pocit prázdnoty a ničoho, keď vidíš a zároveň nevidíš, keď vieš a zároveň nevieš.

 

Nooooooo, tajomný deň v tmavej časti roka, keď sa dni skracujú a tma nám rána i podvečer zdobí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Slnko o sebe dávalo chvíľami tušiť, ale naozaj len chvíľami.
Slnko o sebe dávalo chvíľami tušiť, ale naozaj len chvíľami. (zdroj: SARITA)
Inovaťovo-trávnaté bambuľky.
Inovaťovo-trávnaté bambuľky. (zdroj: SARITA)
Mráziková mandalka.
Mráziková mandalka. (zdroj: SARITA)
Ešte sa stále červená...
Ešte sa stále červená... (zdroj: SARITA)
Vietor učesal tráve hlávky do jedného smeru.
Vietor učesal tráve hlávky do jedného smeru. (zdroj: SARITA)
Aj pavučinky na drôte mrázik obalil do svojich šiat.
Aj pavučinky na drôte mrázik obalil do svojich šiat. (zdroj: SARITA)
Jemná trávička odetá dobiela.
Jemná trávička odetá dobiela. (zdroj: SARITA)
... aj celú lúku mrázik vzal pod svoju belobu.
... aj celú lúku mrázik vzal pod svoju belobu. (zdroj: SARITA)
Celý súbor zamrznutých mandaliek...
Celý súbor zamrznutých mandaliek... (zdroj: SARITA)
"Ostrby" prežijú zimu na poli.
"Ostrby" prežijú zimu na poli. (zdroj: SARITA)
DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu