reklama

Láska na každý pohľad

Mám svoj  nos na krásu, ktorá sa mi krásou zdá. Keď som na jednej prechádzke zbadala pri ceste strom, ostala som fascinovaná stáť. Bol úžasný, je úžasný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aký strom ma to zaujal? Borovica. Od severu pokrivená, z juhu zakonárovená, v kráľovsky modrej oblohe výnimočná, v strede kruhu jarne roztancovaná. Kmeň silný, držal celú jej krásu. Zranená, zjazvená a hrdá. Mala som pocit, že je to láska na prvý pohľad. Na prvý pohľad? Pri každom pohľade som cítila teplo, blízkosť, takže láska na každý pohľad. 

Borovica dokonale nedokonalá, nádherná. Kriváň jej len luxusnú kulisu pripravil. Ona je kráľovná dnešného dňa.

Kráľovná borovica.
Kráľovná borovica. (zdroj: SARITA)
Borovica z každej strany trochu iná, ale krásna, silná cez svoj kmeň.
Borovica z každej strany trochu iná, ale krásna, silná cez svoj kmeň. (zdroj: SARITA)
DagmaRA Sarita Poliaková

DagmaRA Sarita Poliaková

Bloger 
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Slnečné znamenie Strelec mi zasvietilo pri narodení do šťastného a tvorivého života, o ktorom môžem už teraz v jeho poslednej tretine povedať, že bol a stále aj rýchly, aj plný zaujímavých situácií aj výziev, aj plný príležitostí či možností... Dokážem chvíľu aj zastať, aj leňošiť, aj pyžamové dni si už dopriať, rovnako milujem samotu, ako aj priateľov, milujem nádherné kruhy, ktoré vytvárame na seminároch etikoterapie i na meditačných stretnutiach či na stretnutiach so ženami v ČAROkruhoch. Vyštudovala som pedagogiku, pritiahla ma novinárčina, na dôchodku etikoterapia a astrológia. U mňa sa tieto dve "dámy" spojili a objavujú sa aj v kratších či dlhších zamysleniach. Milujem písanie, keď príde inšpirácia. Vtedy mám pocit, že slová prichádzajú samé a samé sa aj ukladajú do viet. Tak sa uložili aj do knihy o mojej dcére, ktorá končila život na detskej onkológii, a tak sa v knihe S TEBOU, MIRKA objavili aj ďalšie deti, ktoré som počas polročného pobytu na tomto oddelení spoznala. Neskôr, keď ma život na chvíľu zastavil cez chorobu, vznikla z rozhovoroch, ktoré vznikali pre noviny, kniha S VAMI, KRÁSNE BYTOSTI. Bolo mi cťou poznať toľko nádherných ľudí. Niekoľko kníh je stále v "šuflíku", niekoľko nápadov v hlave, keď dozrie čas, uzrú svetlo sveta. Milujem totiž písanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu